System głębokiego uczenia maszynowego

Label Text
Image

Dane, to nowe paliwo! Brian Krzhanich, head of Intel

Jak zamienić dane w zysk?

System MAIA wykorzystuje zautomatyzowaną anonimową analizę wideo i algorytmy głębokiego uczenia maszynowego oparte na sieciach neuronowych w celu utworzenia kompleksowego profilu klienta sklepu stacjonarnego. Połączenie profilu fizycznego z kontem w programie lojalnościowym lub profilem sklepu internetowego pozwala na dogłębną analizę zachowań zakupowych i zbudowanie skutecznej strategii marketingowej.

Label Text

Główną funkcją systemu MAIA jest


• Zwiększenie ruchu
• Wzrost konwersji
• Zwiększenie średniej kwoty na paragonie

Wzrost jakości osiągany jest poprzez wprowadzenie analityki omnichannel, marketingu rekomendacji i spersonalizowanej reklamy w miejscu sprzedaży

Label Text

Digitalizując codzienne doświadczenia klienta, mamy tylko 1,5 sekundy na przekazanie kupującemu wiadomości reklamowej.

Image

Główną zasadą skutecznej reklamy jest wyświetlanie właściwych treści właściwemu użytkownikowi we właściwym czasie.

Synchronizacja czasu i przestrzeni

Dynamiczna mapa ciepła zoptymalizuje rozplanowanie powierzchni handlowej, zwiększy efektywność jej wykorzystania oraz skróci czas obsługi klienta.

COVID-19

Bezpieczny sklep


System MAIA pozwala zadbać o bezpieczeństwo pracowników i klientów bez naruszania ich przestrzeni osobistej. Moduł MAIA STM pozwoli mierzyć ich temperaturę bez kontaktu i z dużą dokładnością, a także identyfikować stosowanie masek ochronnych i przestrzeganie dystansu społecznego.

Moduły systemu MAIA

Each module of the MAIA system can be used as a stand-alone application. Integration of all system modules significantly increases the efficiency of each of them

Image
MAIA OCA

Analityka omnichannel

Image
MAIA HMA

Automatyczne generowanie i analityka mapy ciepła

Image
MAIA PAS

Automatyczne generowanie i wyświetlanie spersonalizowanych reklam

Image
MAIA STM

Moduł bezpieczeństwa: automatyczny pomiar temperatury, wykrywanie masek i dystansu

Image
Image

Analityka Omnichannel MAIA

Zautomatyzowana analityka omnichannel

W oparciu o dogłębną analizę odbiorców, sprzedawca może stworzyć ukierunkowaną i bardziej efektywną ofertę.



Istotą analityki omnichannel jest ponowna identyfikacja odwiedzającego na podstawie rysów twarzy, ubioru, ruchu i równoległego powiązania z adresem MAC jego telefonu i identyfikatorem reklamowym jego urządzenia. W ten sposób otrzymujemy fizyczny profil kupującego, który możemy zdigitalizować i wprowadzić do bazy danych, a dowiemy się, kiedy ponownie odwiedzi sklep.

Jednocześnie możemy „zszyć” fizyczny profil kupującego z jego profilem w programie lojalnościowym, jeśli ma on aplikację, w której wprowadził już swoje dane kontaktowe i wyraził zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych. Teraz znamy jego historię wyszukiwań, wizyt i zakupów w sklepach internetowych. Możemy przewidzieć jego koszyk zakupowy na podstawie jego własnych nawyków zakupowych: jak często chodzi do sklepu, co kupuje, jakie marki wybiera, itp.


Image

Analityka mapy termicznej MAIA

Automatyczne generowanie i analityka mapy ciepła

Mapa cieplna to skuteczne narzędzie do szybkiego zwiększania konwersji sprzedaży. Praca z tym narzędziem umożliwia:



Zwiększenie komfortu wewnątrz powierzchni handlowej i unikania dużego natężenia ruchu na niektórych obszarach, co spełnia nie tylko wymogi bezpieczeństwa epidemiologicznego, ale także zapewnia klientom elementarny poziom komfortu. Wysokie zagęszczenie klientów wewnątrz sklepu prowadzi do dyskomfortu w ruchu i możliwego ich odpływu w godzinach szczytu.

Korzystanie z mapy cieplnej, pozwala szybko określić optymalne lokalizacje gablot promocyjnych, aby zmaksymalizować skuteczność promocji.

Tworzenie mapy ciepła w czasie rzeczywistym pomoże stworzyć planogram sklepu oraz rozmieścić lady i gabloty w celu jak najwygodniejszego i szybkiego przemieszczania się klientów.

Korzystając z dynamicznie zmieniającej się mapy ciepła, można obliczyć optymalną liczbę pracowników, punktów sprzedaży i kas samoobsługowych, aby uniknąć długich kolejek w godzinach szczytu, ale jednocześnie zmniejszyć budżet na wyposażenie dodatkowych stanowisk kasjera.


Image

Spersonalizowany system reklamowy MAIA

Automatyczne generowanie i wyświetlanie spersonalizowanych reklam

Asystent marketingowy



Rozpoznaje płeć i wiek klienta. Oferuje reklamy odpowiedniego produktu lub produktu docelowego, dostosowane do preferencji tej grupy.

Gromadząc historię odwiedzin program oferuje bardziej spersonalizowane reklamy na podstawie poprzednich zakupów, powiązanych produktów i nawyków zakupowych.

Kupujący mają dużo bardziej pozytywny stosunek do reklamy w miejscu sprzedaży i znacznie lepiej na nią reagują, bo w tym momencie są gotowi do podjęcia decyzji o zakupie i oczekują pomocy w dokonaniu wyboru. Reklama osobista nie jest irytująca, ale pomaga w podjęciu decyzji o zakupie produktu.

Tworząc grupy reklam spersonalizowanych, możemy wziąć pod uwagę dowolne podejście i segmentować kupujących według różnych typów podejmowania decyzji. Wykorzystaj segmentację według wieku i płci, teorię pokoleń, a tym samym zwiększ reakcję odbiorców na nasze komunikaty reklamowe.

Co ważne, nie tracimy czasu marketerów i projektantów na tworzenie przekazów reklamowych. Generowanie treści według zadanego algorytmu odbywa się w trybie w pełni automatycznym, dzięki wbudowanemu systemowi MAIA AACG.


Image

Inteligentny pomiar temperatury MAIA

Moduł bezpieczeństwa: automatyczny pomiar temperatury, wykrywanie masek i dystansu

MAIA STM nie tylko mierzy temperaturę, ale także identyfikuje potencjalnie chorą osobę, co umożliwia personelowi natychmiastową reakcję na pojawienie się zagrożenia



Wysoka dokładność i szybkość pomiarów Dzięki głębokiemu inteligentnemu przetwarzaniu system gwarantuje minimalny błąd pomiaru w zakresie 0,2 - 0,5 stopnia, dużą prędkość oraz możliwość grupowego przetwarzania danych (do 20 osób na klatkę na sekundę).

Rentowność Podłączenie MAIA STM będzie tańsze niż instalacja precyzyjnej kamery termowizyjnej z dodatkowym oprogramowaniem. Możliwość różnych schematów płatności: zarówno jednorazowy zakup, jak i abonament.

Rozwój i personalizacja Nabycie MAIA STM nie jest zamrożeniem środków w monofunkcyjny produkt, ale inwestycjaą w system, który zapewnia dodatkowe opcje w oparciu o istniejące rozwiązania.

Co jeszcze musisz wiedzieć o systemie MAIA

Często zadawane pytania

Image